Δύο αντίθετοι κοινωνικοί κόσμοι

Είδος Εργασίας

Ομαδική

Ψηφιακά Μέσα

  • αποσπάσματα ταινίας
  • μουσικά βίντεο στο διαδίκτυο

Διάρκεια

90΄

Θεματικές

«φωνή» εργατικής/αστικής τάξης

Διδακτικοί Στόχοι

  • να εκτιμήσουν την συναισθηματική εμπειρία της μουσικής
  • να είναι σε θέση να συσχετίζουν και να νοηματοδοτούν διαφορετικά «κείμενα», όπως είναι η μουσική και η ταινία
  1. Διακρινόμενη η ταινία για τα ορχηστρικά της κομμάτια, ρωτάμε τους μαθητές μας ποια είναι η συμβολή τους στα μηνύματα που θέλει να περάσει; Ποια είναι η σχέση τους επίσης με τα σημεία στα οποία ακούγονται; Ενδεικτικά ακούν:
    42:48 – 43:40
    1:12:10 –1:12:19
    1:37:42–1:38:39
    2:04:05 –2:04:30
  2. Προτείνουμε να ακούσουν το Working Class Hero του John Lennon και το Suburbs των Arcade Fire.Εκφράζουν οι στίχοι την συνείδηση των κοινωνικών τάξεων στην ταινία; Έχουν να προτείνουν κάτι διαφορετικό;
  3. Αναθέτουμε σε ομάδες να σκεφτούν χαρακτήρες από ταινίες με παρόμοια θεματική όπως τα «Παράσιτα» ή ορμώμενοι από το παιχνίδι Food Security Quest, να δημιουργήσουν τους δικούς τους χαρακτήρες αντλώντας από την σύγχρονή τους πραγματικότητα. Ποια είναι τα τραγούδια, ελληνικά και μη, που τους εκφράζουν;