Δύο αντίθετοι κοινωνικοί κόσμοι
Είδος Εργασίας
Ομαδική
Ψηφιακά Μέσα
- αποσπάσματα ταινίας
- μουσικά βίντεο στο διαδίκτυο
Διάρκεια
90΄
Θεματικές
«φωνή» εργατικής/αστικής τάξης
Διδακτικοί Στόχοι
- να εκτιμήσουν την συναισθηματική εμπειρία της μουσικής
- να είναι σε θέση να συσχετίζουν και να νοηματοδοτούν διαφορετικά «κείμενα», όπως είναι η μουσική και η ταινία
- Διακρινόμενη η ταινία για τα ορχηστρικά της κομμάτια, ρωτάμε τους μαθητές μας ποια είναι η συμβολή τους στα μηνύματα που θέλει να περάσει; Ποια είναι η σχέση τους επίσης με τα σημεία στα οποία ακούγονται; Ενδεικτικά ακούν:
42:48 – 43:40
1:12:10 –1:12:19
1:37:42–1:38:39
2:04:05 –2:04:30 - Προτείνουμε να ακούσουν το Working Class Hero του John Lennon και το Suburbs των Arcade Fire.Εκφράζουν οι στίχοι την συνείδηση των κοινωνικών τάξεων στην ταινία; Έχουν να προτείνουν κάτι διαφορετικό;
- Αναθέτουμε σε ομάδες να σκεφτούν χαρακτήρες από ταινίες με παρόμοια θεματική όπως τα «Παράσιτα» ή ορμώμενοι από το παιχνίδι Food Security Quest, να δημιουργήσουν τους δικούς τους χαρακτήρες αντλώντας από την σύγχρονή τους πραγματικότητα. Ποια είναι τα τραγούδια, ελληνικά και μη, που τους εκφράζουν;